7.22.2017

大角咀【樂天經典】保持高水準之新派中菜

今晚去奧海城探朋友, 記得上年去過奧海城樂天食晚飯, 新潮中菜令我留下深刻印象, 於是今晚建議朋友一齊到樂天Encorn回味。去到發現, 樂天客棧改左名至樂天經典, 心諗唔知水準會唔會都有所不同, 大家抱住一試既心態入去。




店內裝修跟之前一樣, 而menu上的都幾乎一樣 (記得之前食過果幾款都仲存在)。

前菜(HK$15), 茶芥每位HK$7



【招牌扣肉包】HK$22/個




上一次黎我都有Order呢個包, 呢度既扣肉唔會太肥膩, 而且好林又入味, 扣肉、生菜分開上, 食前將配料夾好即食, 麵包好鬆軟。

【酥炸豬肉蝦棗】HK$68



呢款唔係周圍有得食, 好奇點黎試試
賣相沒什麼特別, 但一咬落去, 外皮薄而超級香脆, 脆得有聲, 內裡有鮮甜豬肉球, 當中有豐富配料, 包括蘿蔔粒、蝦粒同埋蔥, 口感豐富有層次, 很有驚喜。

【菜香鐵板豆腐 (M)】HK$135


令我食過返尋味既就係呢個鐵板豆腐, 有大、中、小SIZE之分, 更有微辣同唔辣選擇。我就揀左微辣, 辣辣地很惹味, 醬汁好杰, 混合左豬肉碎、東菇碎同埋菜脯, 不同口感既配料食落既口感更為豐富, 最底層有薄薄既蛋層, 連埋好滑既豆腐一齊食, 在口中散發出淡淡既蛋味同豆味, 送飯更加一流~

【蝦醬雞中翅 (S)】HK$85


細SIZE都有8隻咁多, 雞翼炸過後表面沒有半點油膩, 反而內裡仲KEEP到肉汁, 而且好入味, 蝦醬既鹹味岩岩好。

【古早魚香老鼠粉煲 (S)】HK$98


老鼠粉即係平時食到既銀針粉, 本身意為係有湯底, 以瓷煲熱辣辣上檯, 香氣四溢。將隔離既醬汁倒入再攪拌, 令煲中出現蛋絲, 而銀針粉慢慢索左D較杰既湯汁,整體甜甜地, 蝦更非常爽口, 正!!

【椰子西米露湯圓 (熱)】HK$35



最後當然要Order埋個甜品劃上今晚dinner既句號, 我就揀左熱食既椰子西米露湯圓, 入面有兩粒芝麻湯丸, 呢個西米露椰汁味好濃, 唔會太甜, 平衡左湯丸既甜味, 不錯!!

雖然呢度既名改左, 但食物同埋服務質素一樣keep到很好既水準, 果然冇令我失望! 值得encorn!

————————————————
餐廳名稱:樂天經典
Address: 大角咀海庭道18號奧海城二期UG樓UG09號舖    
Tel.: 2177 0760
營業時間:
星期一至日: 11:30-22:30
設加一服務費
茶位: HK$7/位
前菜: HK$15
接受預先訂座: Yes
====================

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...