8.23.2017

佐敦【Bigger Burger Cafe】超迷你龍蝦---漢堡!!!

今晚相約好姊妹出來聚一聚, 揀左間佐敦白加士街新開既主打Burger餐廳。



黎呢度當然點返個burger set食啦, 諗住食豪少少, 揀左個最貴既Burger set:

【原隻波士頓龍蝦漢堡】HK$188


本來睇menu見"原隻"就對呢款漢堡充滿期待, 點知送上黎果時令我O哂咀!!!太失望了!! 龍蝦肉size只有璋瑯size般大隻, 芝士只是佈上去, 不是半溶, 完全沒有什麼烹調技巧可言!
不過生菜、蕃茄係新鮮爽脆~ 至於隻龍蝦肉質都幾實, 但就冇咩鮮味。漢堡包面係略為烘焗過。
而整個BURGER沒有juicy感, 只有少量既牛油果醬...我仲要點茄汁先食到個Burger有返味道~!

雖然唔洗加一, 但都成HK$188!!! 一D都唔值!

另外我仲加左HK$25 升級瘋薯 (6oz)


薯條份量比Standard加大左, 三款中我揀左酸忌廉煙肉瘋薯, 要認真食先食到超級微酸既忌廉~ d薯條唔係即炸, 唔熱, 但又唔林。

整體黎講, 呢度既burger果然夠哂驚喜, Burger味道清淡, 就咁疊材料落去就收人百幾蚊一個, 真係唔好去搶!

————————————————
餐廳名稱:Bigger Burger Cafe  
Address: 佐敦白加士街42-50號金寶樓地下6號舖
Tel.: 28736668
營業時間:
星期一至日: 11:30-23:00
設加一服務費
接受預先訂座: Yes
====================
Find me on
Facebook/Openrice/UBlog: Keresawong.L.S
====================

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...