6.14.2020

尖沙咀全新開幕【Estebel Spa】私穩度高, 明碼實價, 供網上付款, 絕不hard-sell (9折優惠碼:H&S019)

Promotion code【H&S019】即時9折優惠!


經常對電腦導致肩頸酸痛, 相信係現今都市人既通病。
間中做下按摩, 有助令肩頸鬆弛, 減輕痛楚。
想舒舒服服享受按摩療程, 唔想失預算, 更加唔想被hard-sell?


Estebel Spa 位於尖東站P2出口行幾步就到,  
環境優雅華麗, 實行會員制, 只要係網上查詢>購票>預約,


就可以安心享用服務, 唔怕傳統hard-sell而被困喇~

今次我就體驗左60mins全身熱石按摩療程,
係疫症期間, 美容院都做足衛生措施, 進入前先消毒鞋底,



再以膠貼芒實鞋底, 探熱兼消毒雙手, 填妥健康申報表,
確認好個人資料, 職員就會派一條locker手帶鎖匙,
跟從職員入去更衣室, 而每步入一個區域, 職員都需要拍卡先可以再前往另一個area, 保安超級嚴密!

更衣室內有洗手間、沐浴室、locker、休息區, 




鎖好個人物品、更衣後, 跟隨按摩師到另一間房間進行按摩療程,
房間內整潔、闊落, 亦有獨立沖涼間, 提供即棄內衣褲。



首先按摩師以微溫粗砂幫我做全身磨砂,
沖身後, 就正式開始 60mins全身熱石按摩療程,
按摩師按既力度果然恰到好處, 期間以熱石按摩穴位,
仲細心咁幫我試下熱石溫度睇下我接唔接受到,
係寧靜舒適環境下就完成整個熱石按摩療程。
返回休息區, 嘆返杯熱茶+食少少零食, 仲送左支膠原蛋白比我飲。




成個人鬆左好多, 有興趣想relax既朋友,
可以click入Facebook page Heart & Soul Int'l Trading Ltd 購買+預約,
或者搵我book都得ga!
購買時記得輸入Promotion code【H&S019】即時9折優惠!
************************************************

沒有留言:

張貼留言

奧海城【鮨樂】值得回頭的連鎖日料

每次同好姊妹相約dinner, 都離不開日本料理, 今晚就選擇了奧海城呢間連鎖日料 「鮨樂」, 之前係其他分店食過, 質素唔錯, 而且刺身、壽司款式選擇多, 所以成為我心目中其中一間值得encore嘅餐廳。 餐廳環境開揚闊落, 檯與檯之間都有一定距離, 坐得舒服。 【十貫豐州壽司...