8.27.2017

銅鑼灣【蜀大俠】四川正宗麻辣湯底

喜歡食辣既我經朋友推介, 係銅鑼灣sogo附近既樓上舖開左間主打四川勁辣湯底火鍋, 今晚朋友相約我一齊前去一試!


店內面積唔大, 空間感嘗可, 裝修佈置別具中國特色。剛開舖時我地就入座, 很快不用一小時, 全場已經爆滿, 原來呢間餐廳亦上左旅遊雜誌推介廣告, 不怪得有唔少內地人都前去幫襯。


呢度既湯底只有兩款, 分別係全辣同鴛鴦鍋, 我地就揀左【紅白鴛鴦鍋】HK$128, 自選了微辣度。


湯底送上檯時, 見到辣湯底那邊既紅椒、花椒非常足料, 單看色水、氣味, 已經知道辣度是非一般! 當湯底開始滾起時, 陣陣胡椒味散發著, 令我地不停打乞痴...
雖然我地order左微辣, 但辣度足以令舌頭麻了...但見到其他內地食客食到津津有味, 可見其味道果然是四川正宗味道!

前菜同醬油方面, 混醬配料選擇唔多, 每位HK$25都幾貴...


order係自行click紙落單, 野食都黎得幾快~

【舌尖上的蜀大俠】HK$68
名稱很特別, 係其一招牌菜, 原來呢款係薄切牛舌, 色澤紋理跟鮮花一樣鮮艷新鮮, 店方更將牛舌拼成花狀, 賣相吸引。牛舌熟後亦唔會太硬, 反而略帶爽口。


【冰川鵝腸】HK$68
另一款招牌菜必定係呢款鵝腸, 在有乾冰效果下, 以冰球盛裝鵝腸上檯, 賣相很與別不同, 鵝腸沒有肥膏連帶, 焯煮後非常爽口。


【特級手切安格斯牛肉】HK$148 (小)
安格斯牛肉色澤鮮紅新鮮, 帶一點點厚度, 牛味幾出, 不過呢個價錢黎講, 份量就真係少左d



【鮮皖魚片】HK$68
薄切皖魚片, 雖然沒有腥味, 但入口沒有爽口感, 鮮甜味唔太明顯


【紅糖糍粑】HK$58
如果想解辣, 不防點呢款試試!
表面有薄薄一層類似蜜糖既包住, 但無損入斫被炸過既炸皮脆口, 炸皮內是煙煙韌韌既糯米糍, 算係一碟解辣唔錯既選擇。


【鴨血】HK$38
清潔做得唔錯, 沒有任何怪味


【墨魚滑】HK$68
質感唔太結實, 未能掌握適當水份, 所以熟口未見有彈牙


【粟米】HK$28
清甜


【響鈴】HK$36
比較失望, 質素好似平時係街市買返黎既一樣, 不是即炸, 完全沒有脆口感, 更沒有豆香味~


【功夫土豆片】HK$48
薯仔被片成很薄既一片片, 堆砌成一小山丘, 稍為放入湯底焯一下, 更可食出略帶爽口感同埋半吸到湯底味道。


埋單後, 店員更送出一支除味噴霧比我地, 非常貼心的一間火鍋餐廳。如果自問一向食得辣, 又想出一身汗, 不防去挑戰呢間麻辣湯底~

————————————————
餐廳名稱:蜀大俠  
Address: 銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心2樓
Tel.: 29868919
營業時間:
星期一至日: 17:00-01:00
設加一服務費
接受預先訂座: Yes
====================
Find me on
Facebook/Openrice/UBlog: Keresawong.L.S
====================

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...