5.16.2020

大圍【阿爺燒鵝餐室】燒鵝果然係招牌菜! 正!

今日係大圍做完野行去地鐵站, 路經見到呢間燒味餐廳, 望入去餐廳內坐滿食客, 門外有唔少人等位, 似乎幾有人氣, 正好今晚屋企冇人煮飯, 擇日不如撞日就買外賣返屋企試試!



門外Menu展示清晰, 諗好就直接門口收銀位落單, 


如果要求湯同粉分開, 額外盒就要另加$1


【燒鵝乳豬飯】HK$67  轉瀨粉, 另+$10 轉胸肉


招牌燒鵝果然係名不虛傳, 就連鵝胸肉肉質都很嫩滑juicy, 沒有肥油層連帶, 燒鵝皮油甘回香, 正! 


不過對乳豬就較為失望, 雖然皮是脆, 但油層比肉更厚 (幾乎冇肉);  湯底鹹左少少, 但配上瀨粉都幾夾。


飯麵沒有配餐飲, 要額外加錢加配, 我就加左 +$8 要紅豆冰
紅豆好林又夠甜, 整體飲落味道剛剛好, 好飲!! 


再order 【脆皮腩仔】HK$65/半斤
雖然外賣返到屋企, 個皮林左少少, 但都keep到微脆
腩仔油層較薄, 入口不會過於油, 肉質幾林幾嫩, 比爸爸送酒一流!


************************************************************
阿爺燒鵝餐室
大圍大圍道1-35號金山樓地下11A2號舖
星期一至日: 07:00 - 22:00
************************************************************


沒有留言:

張貼留言

奧海城【鮨樂】值得回頭的連鎖日料

每次同好姊妹相約dinner, 都離不開日本料理, 今晚就選擇了奧海城呢間連鎖日料 「鮨樂」, 之前係其他分店食過, 質素唔錯, 而且刺身、壽司款式選擇多, 所以成為我心目中其中一間值得encore嘅餐廳。 餐廳環境開揚闊落, 檯與檯之間都有一定距離, 坐得舒服。 【十貫豐州壽司...