5.29.2021

大埔【大尾篤麥師傅】5小時燒烤任食

秋高氣爽最佳活動就係BBQ, 但距離秋天都仲有好幾個月, 同丫妹一向都忠情BBQ, 見今日我倆都冇節目, 冇準備之下, 就一齊去大美督BBQ!

搭巴士去到大美督, 見到張"麥師傅"嘅燒烤場Banner, 穿過空地停車場到入口, 門外banner標明價錢同埋食物款式, 任食5小時, 每位入場$170, 包每位兩罐定價$8嘅罐裝汽水。可補差價要支裝飲品。






開爐費方面視乎揀邊款爐, 我地就揀最普通果款爐, $60, 包兩包碳



比錢後隨即提供飲品卷、燒烤叉、卷裝廁紙、紙碟、膠叉、膠手套、麵包、蜜糖

入場自已揀好位置, 就有職員協助開爐,


地方開揚, 有蓋位置都幾多, 而且仲有風扇吹住, BBQ期間都唔會太焗促


首輪食物用一膠盤放了好幾款食物, 似乎係"麥師傅"所推介必食


食物比我預期中質素好, 扒類醃得入味又夠林, 場內有一大banner標明建議烤煮時間 (但當日在場就不見"麥師傅"蹤影)


咖喱魷魚大大片, 好爽, 有淡淡咖喱香

黑椒牛扒很有黑椒香, 惹味; 另有蒜蓉豬扒, 厚切得黎質地唔會鞋....




然後拎整個食物盤去食物領取處再拎食物, 原來食物款式都唔少!


仲有我最愛嘅雞全翼、燒賣、多款丸類, 雞中翼都有幾款不同口味選擇, 



魚蛋仲好彈牙



至於蔬菜類任食就有粟米同埋翠肉瓜, 但金菇同埋蕃薯就再要額外買,



場內另一邊有供小朋友遊玩嘅吹氣滑梯、撈金魚等等...


BBQ其中最擔心就係洗手間, 還好呢度嘅Toilet都可接受, 至少唔會有異味。


原本擔心兩包碳唔夠燒幾個鐘, 最後還是剛剛好。

.

大尾篤麥師傅

大埔汀角路地段17

星期一至日: 11:00 - 00:00

.

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...