5.09.2021

銅鑼灣【蟹慶】豐富又滿足 蟹宴+和牛! WIN WIN!!

對於勁中意食蟹嘅我, 每次經過"蟹慶"都很想去食返餐, 今日丫妹出bonus, 順便為搵緊工嘅我打打氣, 豪請我去食餐蟹宴!


落到地庫, 環境充滿日本居酒屋感覺, 




其中有一座Sake清酒機, $198/位任飲, 不過我地唔飲酒, 唔關我地事~


今晚揀左呢款套餐[特選會席套餐] HK$2,576 (二人前)

單睇menu都覺得豐富又吸引!


先送上前菜頭盤, 

鴨胸沙律: 沙律菜、煙燻鴨胸、蟹籽, 再加左醋, 酸味味, 好開胃。另外有一螢光魷魚, 一咬食到甘甜甘香嘅膏。


香煎鵝肝多士: 鵝肝表面帶微脆, 內裡為半溶狀態, 跟脆卜卜多士一齊食, 充滿油香得黎又可減少油膩感。 



刺身: 赤蝦鮮甜爽口, 赤貝爽脆, 油甘魚甘香清甜, 吞拿魚帶淡淡魚香


黑魚子海膽蟹肉蒸蛋: 熱辣辣蒸蛋超滑, 入口即化, 有清甜蛋香味, 同時食到面層鮮甜蟹肉+海膽


毛蟹: 已被預先解剖, 方便食用, 能拆出梳梳蟹肉, 鮮甜。蟹蓋上嘅蟹膏極為甘香鮮甜, 勁正! 食成隻蟹, 都唔洗額外點醋, 都食到原汁原味蟹嘅鮮甜。


鹿兒島A5和牛: 小型熱辣辣鐵板送上, 除左鐵板上嘅和牛, 另外仲有碟和牛比我地慢慢燒, 牛脂甘香, 口感豐滿, 食完之後口中仲殘留陣陣甘香


浜燒鱈場蟹腳: 被浜燒過, 拆開蟹腳, 依然很有肉汁, 鮮甜中亦帶微微焦香


松葉蟹肉蟹膏炒飯: 炒得粒粒分明, 有穫氣, 但食過之前多款蟹物, 呢個飯味道相對淡左d

飲埋熱辣辣味噌湯後, 


最後送上芝士蛋糕,

比較乾身, 但芝士味很重, 唔會太甜


食完呢餐蟹宴, 我倆表示很滿足, 間中對自己好D, 都要豪一豪, 慰勞下自己。

.

蟹慶

銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心地庫

星期一至日: 12:00 - 16:00; 17:00 - 22:00

.

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...