7.19.2016

佐敦【Hello Kitty 中菜軒】必食推介: 木桶豆腐花


🚩餐廳名稱:Hello Kitty 中菜軒         
📍Address: 佐敦廣東道332-338號利來洋樓A至C地舖             
Openrice: http://www.openrice.com/zh/hongkong/r-hello-kitty-%E4%B8%AD%E8%8F%9C%E8%BB%92-%E4%BD%90%E6%95%A6-%E7%B2%B5%E8%8F%9C-%E5%BB%A3%E6%9D%B1-r444878
營業時間:
星期一至日: 11:00-16:00; 18:00-22:00
截單時間:15:30 及 21:30
設加一服務費

今次已經唔係第一次黎Hello Kitty中菜軒食飯喇!! 身為Hello Kitty既忠實fans, 每次黎就當然食唔同既野, 同埋睇下有冇新菜式試下啦!
--------------------------------------------------
【Hello Kitty 木桶豆腐花】HK$48


以Hello Kitty木製既桶裝豆腐花, 增添懷舊感, 呢個豆腐花竟然帶比我意外驚喜, 初初諗住佢只係一個普通既豆腐花, 點知我係完全錯哂!! 初先我食第一啖時, 係完全唔落糖, 食到好滑好滑既質感, 同埋淡淡既豆香味, 加少少黃糖係傳統既食法, 豆腐花滑到入口即溶,
下次再黎, 我一定要encorn!!!

【Hello Kitty 芝士撻配雪葩】HK$68


最近熱賣既芝士撻, 宜家呢度都有得食, 上面有可愛既Hello Kitty, 咬落去, 有流心芝士流出, 好香濃好滑既芝士, 個皮焗得好鬆化, 加埋中間既雲呢拿雪葩, 正!!!

【Hello Kitty 流沙包】HK$62



呢籠點心, 每次黎都會必食, 賣相靚之餘, 入面既流沙奶黃仲好香蛋黃味tim~

【Hello Kitty 雙色蝴蝶結 (豆腐拼雞軟骨)】


雖然呢個菜式既食物唔係以Hello Kitty既造型出場, 但佢以好靚既Kitty蝴蝶結碟裝住, 豆腐同埋雞軟骨經過油炸之後, 依然好干身, 豆腐唔算好脆身, 但入面好滑, 上面有少少椒鹽,好惹味...
而雞軟骨炸得好脆, 有口感, 正!!!

【Hello Kitty 爆炸炒飯】


呢個飯送黎時係有 "o拍o拍" 聲, 其實係因為加左爆炸糖係上面, 當佢遇水爆炸糖就會爆開有聲, 幾特別.....而個飯係Kitty帽整成, 表面係好似食緊煲仔飯既飯焦, 好脆..... 但因為佢唔似煲仔飯咁有個煲可以keep溫, 所以食得慢左, 個飯既飯焦部份就有d煙韌,
其實個炒飯個人覺得味道淡左d, 但綽頭比較特別, 一試無防!!

沒有留言:

張貼留言

屯門【鰻丸】靜岡縣過江龍 鰻魚專門店

靜岡縣濱松市過江龍「鰻丸」進駐香港屯門市廣場, 可以清楚見到活鰻區, 由去骨、串打, 再以備長炭即場烤製活鰻嘅過程。 店內柔和燈光令氣氛更添舒適,  Order咗呢款只限平日供應嘅夏日限定其中一款冷麵。 【五色鰻魚冷麵】HK$150 整個定食上檯, 包括有沙律、海帶湯、漬物、沙律...