11.10.2016

銅鑼灣【Bingo & Cook】超正必食Honey Melon Bingsu

餐廳名稱:Bingo & Cook
Address: 銅鑼灣駱克道487-489號駱克駅2樓
Tel.: 2455 8766
營業時間:
星期一至三: 12:00-23:00 (截單時間: 22:00)
星期四至六: 12:00-00:00 (截單時間: 23:00)
星期日: 休息
設加一服務費



食韓國野唔一定食炸雞烤肉,今次就介紹下另一款煮法既雞比大家! “燉雞”其實係香港既韓國餐廳好少有得食 (如果你都係中意食炸雞,呢度都有), 而一開始吸引我去呢間既韓國餐廳係一個韓式甜品! 餐廳係正銅鑼灣C出口對面, 店內環境燈光比較暗, 形造左浪漫既格調…

先來每人一小杯餐湯


還有前菜


【原隻醬油燉雞】HK$178


其實呢款雞既味道類似我地香港平時食既鹵水,有半隻既燉雞, 非常入味而且好林, 用筷子夾開都容易拆骨, 不過近雞胸位置就冇咁滑, 另外有少少韓國粉絲索左D醬汁, 甜甜地…

【韓式無骨醬油烤雞】HK$158


烤雞切件, 皮略帶點脆, 而且好甜…烤過依然保持到肉汁豐富, 有少少香草釣味, 食落更加香口!

【泡菜乳酪紫菜包飯】HK$68


呢個類似韓國壽司既食法, 打開佈平上菜…因為冇左卷實壓成圈既程序, 食既時候層次比較明顯, 冇預先卷好既壽司口感咁實~

【Honey Melon Bingsu】HK$128


呢度必食之一!!! #蜜瓜腔 既我一見到就心心眼喇!! 去哂核,一粒粒蜜瓜肉堆成小山邱, 有一球好濃好滑既雲呢拿雪糕, 小山邱入面有韓式冰, 淡淡既牛奶味…入口即溶, 食到底未夠喉仲可以刮埋餘下既蜜瓜肉食, 超超超正!! (打緊食評既我都回味中…) 黎到唔食真係會後悔!!

沒有留言:

張貼留言

屯門【鰻丸】靜岡縣過江龍 鰻魚專門店

靜岡縣濱松市過江龍「鰻丸」進駐香港屯門市廣場, 可以清楚見到活鰻區, 由去骨、串打, 再以備長炭即場烤製活鰻嘅過程。 店內柔和燈光令氣氛更添舒適,  Order咗呢款只限平日供應嘅夏日限定其中一款冷麵。 【五色鰻魚冷麵】HK$150 整個定食上檯, 包括有沙律、海帶湯、漬物、沙律...