Address: 尖沙咀厚福街8號H8 2樓
Tel.: 2739 2080
營業時間:
星期一至日: 12:00-23:30
設加一服務費
----------------------------------------------------------
聖誕節就快到!大家諗定去邊度食聖誕大餐慶祝呢?今日我就同一班朋友去左Espuma,叫哂咁多款set share食!
【Espuma X'mas set 2016】
烤雞鮮果沙律
- 賣相似中式湯, 味道比較清甜...
烤火焰雞配金巴利汁 HK$388
-火雞大大隻自己一個食唔哂,食個細size既雞過下口癮, 而且係面前點火, 幾有睇頭!
香煎挪威三文魚配番紅花汁 HK$388
- 三文魚煎得幾香口,又唔會煎太乾身, d汁味道似蛋黃醬, 幾match
烤豬鞍扒拌甜薯意粉卷配咖啡焦糖汁 HK$388
- 豬鞍扒幾厚肉, 不過質感唔太嫩口
香草保雲蘇焗澳洲羊架伴薯菜 HK$488
- 羊架生熟程度控制得好好, 面層落左少少香草, 無太勁既羊羶味, 食落juicy鮮甜~
香烤牛小排伴忌廉薯仔配蘑菇汁 HK$488
- 牛小排烤得好香, 食到原汁原味鮮甜又juicy既肉汁, 超正!!
白朱古力樹頭蛋糕
- 蛋糕鬆軟, 雖然落左白朱古力碎, 但冇預期中咁甜
紅酒/白酒/有氣酒/咖啡/茶/加HK$15升級特飲
- Order左個特飲 #香芋紫薯奶蓋 (原價HK$42), 好香濃既紫薯味, 飲既時候連埋奶蓋一齊飲, 更加香滑, 底部仲有紫薯蓉tim~~
自家製Novel咖啡曲奇
- 最後餐廳會送上包裝好既薑餅人曲奇比我地帶返屋企~
沒有留言:
張貼留言