7.30.2017

觀塘【米走雞Live】邪惡芝士雞煲火鍋

早前食過銅鑼灣米走雞, 呢間既芝士雞煲一直令我非常回味! 雖然好有目標地減肥, 但敵不過呢個芝士雞煲, 一於encorn食左先再減!



今晚相約一個喜歡音樂既朋友出來聚舊, 而又知道觀塘工廠區都新開左間米走雞, 仲係全線首間有埋Music Live tim~ 放工一邊食, 一邊聽下歌, 夠哂relax!

The Wave呢座係工廠區中新建, 所以入面環境都好新, 好整潔。店內設有唔少卡位, 座位舒適寬敞。

右邊為自選火鍋湯底, 我當然揀呢度既招牌菜---芝士雞煲! 份量有分大細, 我地兩個人就揀左個細size, 而且更click埋要激量芝士碎!!!
之後再係左邊既order紙click火鍋配料。


食物好快就已經上檯,

【芝士雞煲】(細) HK$158



先來一個"芝士雞煲", 入面既雞其實都已經有大約7成左右熟, 上檯以電爐再煮一煮, 直至芝士碎完全溶哂就可以開蓋食得!

整煲都係金黃色芝士, 望見已經流哂口水!!! 一夾起入面既雞件, 出現少少拉絲。 雞煲內既芝士較為杰身。芝士可以完全包住雞件咁食, 芝士味道香濃無比, 而且雞件好嫩滑, 只可以話肥多兩磅都值得!!!

食哂煲內既雞件後, 待應再為我地加入水狀既芝士湯底, 準備食火鍋....係火鍋過程中, 就算再加湯, 都依然係芝士湯底, 所以唔怕味道會愈食愈淡。


【鵝腸】HK$48


鵝腸好薄, 每條都完全冇肥膏連住, 很清潔衛生, 口感好爽。

【手打醉愛雞丸】HK$68


醉雞食得多, 醉雞丸比較少見, 我都係第一次食!
醉雞丸雖然唔太彈牙 (只有少少彈), 經芝士火鍋煮後, 丸內仲有微微既酒香味, 同時食到酒既香醇同埋鮮甜味。

【鮮炸響鈴】HK$48


我對響鈴很有要求, 因為我喜歡浸入火鍋中3秒即食仲係脆卜卜既口感。但出面唔少餐廳都聲稱即炸, 但送上黎唔係脆, 就係平時超級市場現成買既質素。
驚喜既呢度真係即叫即炸, 就算放入湯底3秒即食, 咬落中心位都係好脆啊!!!

【哈哈蝦中寶】HK$118



上次黎米走雞, 我都有Order呢款蝦中寶。口感帶點彈牙, 當中混合左大量蟹子, 豐富了口感。味道鮮甜, 而且仲有原隻既爽蝦。

今晚美中不足既就係冇左Music Live呢part, 待應話咁岩當晚人流較少, 所以當晚取消左呢個環節。 不過再次食到咁有水準既芝士雞煲, 都搶返唔少分數。

————————————————
餐廳名稱:米走雞Live
Address: 觀塘興業街4號The Wave 3樓
Tel.: 9888 5104 (Whatsapp)
營業時間:
星期一至日: 18:00-00:00
設加一服務費
接受預先訂座: Yes
====================
Find me on
Facebook/Openrice/UBlog: Keresawong.L.S
====================

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...