8.15.2017

尖沙咀【嵐山日本料理】回味無窮既刺身

係尖沙咀等妹妹放工, 經過尖沙咀比較靜既棉登徑, 見到呢間"嵐山日本料理", 門外張貼左好多刺身壽司既宣傳Banner, 吸引左我入去一試!


店內設有吧檯同埋另一面普通既大檯, 雖然面積唔大, 但坐落亦沒有太迫既感覺。等埋妹妹放工黎, 就正式開餐!



店員先送上師傅精心製作既前菜, 最右邊既腐皮酸味味, 中間既蘿蔔片入口帶點甜, 咬後慢慢散發左少少wasabi味出來, 有少少辣。至於最左面既青瓜片+魷魚片, 同樣都是酸的, 很醒胃~


我地先點左幾款是日推介既刺身, 刺身以冰墊底地上檯, 單看賣相已經見到刺身很肥美!!!


【赤貝刺身】HK$68
赤貝都幾大隻, 入口很爽

【中拖羅刺身】HK$148
厚厚既拖羅刺身超級肥美, 入口一咬, 魚油四溢...真令人一試愛上!!


【北海道牡丹蝦刺身】HK$148
蝦身同樣是飽滿肥美, 入口先帶少少甘, 鮮甜爽口


【帆立貝刺身】HK$40
帆立貝很大隻, 同樣只可以用鮮甜形容


之後, 我地就揀左三款壽司試試

【銀雪魚壽司】HK$58
【太刀魚壽司】HK$53
【左口魚壽司】HK$25


三款壽司中, 最獨愛都是"銀雪魚壽司", 表面略為燒過, 迫出魚油, 放入口後, 香口之餘, 豐富既魚油慢慢湧出, 正啊!!

【串燒日本青椒仔】HK$28
青椒仔燒後還keep到少少水份, 唔會太乾, 帶點辣~

【燒明太子雞翼】HK$42@2隻
雞翼中釀入明太子, 令雞翼賣相脤卜卜。內裡帶些少肉汁, 不過表面juicy, 但就沒有脆口感。


【手打泡菜黑豚肉石頭鍋烏冬】HK$118



烏冬沒有彈牙口感, 呢款烏冬味道較淡, 事關整個烏冬中只有兩片泡菜, 就算唔食得辣既朋友都可以食。雖然用石頭碗上, 但送上檯已經沒有滾下滾下既熱。

整體黎講, 呢度既服務質素係非常之好, 不時為我地主動加茶同埋換碟。至於野食方面, 刺身最為出色, 熟食都是不過不失, 呢度既刺身真的令我很回味!!!

————————————————
餐廳名稱:嵐山日本料理    
Address: 尖沙咀棉登徑11號地舖
Tel.: 26222095
營業時間:
星期一至日
12:00-15:00
18:00-23:30
設加一服務費
接受預先訂座: Yes
====================

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...