9.07.2017

佐敦【泰灜】視覺味覺享受

早前睇到宣傳廣告, 係佐敦新開左間泰國菜餐廳, 其中一款火焰雞吸引左我必要前去一試!
今晚收工相約妹妹到達餐廳, 結果係冇BOOK位下, 餐廳內已經坐滿食客, 認真旺場! 好彩唔係等左好耐都好快有二人檯安排入座, 店內面積唔大, 設有卡位, 裝修以簡樸為主。



Menu上對比其他泰國餐廳款式唔多, 但傳統既款式都有, 例如冬陰功、串燒、生菜包等等…

平日晚9點左右, menu上有少部分菜式、飲品都已經賣哂。
幸運地, 最後一隻火焰雞都給我order到! (如果一心想去食既話就要記住打電話預留喇!)

【龍眼冰】HK$28
先來一杯龍眼冰解解暑, 冇想像中咁甜, 清清地既龍眼, 幾清新


【虎蝦炒金邊粉】HK$98
隻蝦真係好大隻, 金邊粉炒得幾有穫氣, 侍應建議我地將旁邊既三色味粉同青檸汁跟金邊粉撈起食, 因為我將所有味粉撈埋, 當中既辣粉令整碟金邊粉生色不少, 味道辣辣地, 很惹味。



【火焰燒春雞】HK$188
最期待既火焰雞出場了, 吸引唔少鄰坐遠望。
燒雞上檯後, 侍應將帶有火焰既酒精從燒雞頂部淋上, 火焰完全包住隻雞, 維持大約十秒左右, 就會自動熄滅。
店方會送上膠手套比我地撕出雞肉食, 別具泰國傳統風味。
意為本身已燒熟既雞經火焰後會出現過熟, 但最有驚喜係當一撕開雞肉時, 肉汁還是豐富得濺出, 肉質出奇地嫩滑, 雞皮略脆, 不過近底部既雞皮有比較重既酒香味。


雞肉除左可以點隔離既泰式酸辣醬外, 更可選擇剛才淋火焰既甜酸醬, 仲帶淡淡既酒香ga….

整體黎講呢度既野食份量都幾大份, 而且好少有泰國餐廳可以同時享受到視覺同味覺享受, 很有創意!

————————————————
餐廳名稱:泰灜  
Address: 佐敦吳松街141號地舖
Tel.: 28699986
營業時間:
星期一至五
12:00-15:00
18:30-23:00
星期六至日
12:00-23:00
設加一服務費
接受預先訂座: Yes
====================
Find me on
Facebook/Openrice/UBlog: Keresawong.L.S
====================

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...