3.28.2019

尖沙咀【牛魔】推薦牛魔王必到!

餐廳名"牛魔"絕對吸引到喜歡食牛既我必要一試! 預早book定檯今晚同朋友去潮聖!


幸運地被安排坐吧檯, 有店員為我地烤肉




入座後先送上三款前菜開開胃


呢度有供應套餐, 但今次我地決定散叫一d自己中意食的~



【A4牛魔野原燒(和牛薄切配月見汁沾蛋)】HK$130/件
和牛薄切有豐富牛脂, 店員將和牛稍為燒至7,8成熟, 將蛋黃跟月見汁攪拌, 建議我地食既時候點呢個醬汁, 和牛大大件, 口感嫩滑, 沾上了蛋汁平均了和牛本身既被迫出既豐富牛脂, 正啊!!




【美國PRIME醬油牛肋骨】HK$198
牛肋骨醃得非常入味, 肉質夠林又juicy, 甜甜地, 入口很嫩, 肉味較重  




【鳥脾肉椒鹽】HK$95
雞肉唔算太嫩, 味道冇醃過, 所以要點少少海鹽帶出味道



【日本特級帆立貝】HK$118
帆立貝size都幾大粒, 表面煎得金黃, 煎至剛好熟, 所以中心位沒有預期刺身口感, 但味道帶少少鮮味




【櫻花蝦粟米餃子】HK$65
餃子表面不會油膩, 黏上了多隻櫻花蝦增添了香口感, 入面既有豬肉同埋甜甜地既粟米粒, 無論口感同味道都很不錯!



最後送上甜品雪糕糯米糍作完美句號。


喜歡食牛既朋友絕對值得一試, 食完之後令我同朋友都一試難忘!!! 要bookmark encorn!
************************************************
牛魔
尖沙咀棉登徑8號地下5-6號舖
星期一至日: 12:00 - 15:00; 18:00 - 00:00
************************************************

沒有留言:

張貼留言

北角【Pause it】超靚拉花熱飲 打卡一流!

連假三日又到一星期的開始, 返工嘅動力就係放工約朋友一齊去CAFE飲飲食食chill下。 餐廳環境開揚, 裝修簡潔企理。 供應沙律、小食、多款主食同埋飲品。 Order了兩款non-coffee熱飲, 均有精美拉花, 賣相岩哂打卡。 【紫薯Latte】 HK$42 口感超幼滑, ...