6.04.2019

尖沙咀【潮牛莊火鍋】一人一鍋 配高質火鍋配料

最近天氣熱辣辣, 但無損我打邊爐既興致! 朋友知道我打邊爐同樣係無牛不歡, 於是帶左我去尖沙咀一間樓上舖, 主要提供靚牛同埋高質火鍋配料既火鍋店, 而且仲可以自選一人一鍋!



可以自選自己喜歡既湯底! 當然亦可選擇一鍋過既湯底啦!


湯底未黎之前, 先混醬, 醬油每位HK$28; 前菜每碟HK$20


我揀左【蕃茄薯仔牛腩鍋】 HK$44
湯底清甜, 亦有很重既牛味, 湯底中有幾件牛腩、蕃茄同薯仔


呢間餐廳供應唔同部位既牛, 很多款都想試, 但我地只有兩個人, 唯有Order個大size既再加$30做雙併, 可以多試一款!


【爪邊 併 牛頸脊】 HK$448+30


兩款牛色澤嫩紅, 望落幾新鮮! 建議兩款肉稍為焯5秒即食, keep到些少粉嫩色澤就perfect!


牛頸脊 - 牛脂分佈平均, 入口很嫩


爪邊 - 相對少餐廳供應,  雖然肉質不比牛頸脊嫩, 但牛味跟肉味相對重一點


【手打鮮蝦雲吞】 HK$72
雲吞表面冇水氣, 似乎是即叫即包, 雲吞中除了有豬肉碎, 仲有原隻蝦, 隻蝦仲幾爽!


【自選雙拼丸】 HK$98
丸類同樣選擇多, 而且都是餐廳自家手打, 很有誠意
手打黑松露蝦丸 -  黑松露味幾突出, 不過就冇蝦粒, 似乎已被打碎混入, 但幾鮮甜
手打蟹籽墨魚丸 - 有墨魚幼粒, 同樣鮮甜
不得不讚呢度既手打丸類, 質地的確很札實, 富彈牙感, 唔錯!!


【脆鯇魚腩】 HK$98
魚腩切得厚身, 熟後入口極為彈牙, 鮮魚甜味十足! 正啊!!!


最後還送上是日甜品 -- 班蘭糕點


食物質素都很高質、服務招呼周到, 很主動為我地加湯、收碟等等...會bookmark再黎!!
************************************************
潮牛莊火鍋
尖沙咀金馬倫道23號金馬倫廣場2樓A號舖
星期一至日: 12:00 - 16:00; 17:30 - 01:00
************************************************

沒有留言:

張貼留言

【莆田】不能錯過的「鰻魚宴」

新加坡福建菜連鎖餐廳「莆田」, 每隔一陣子就會推出季節限定主題, 最近新推鰻魚主題, 供數款口味鰻魚選擇, 鰻魚控嘅我絕對搶先一試啦! 餐廳環境乾淨企理, 侍應們都待客有禮。下單後, 食物都好快上檯。 【燕皮扁肉湯】 HK$28/碗 湯底味道鹹鮮, 有如小雲吞般嘅燕皮扁肉盡吸湯汁...