8.01.2021

深水埗【鉄板郎】鐵板A5和牛柳 超推介!

屋企人早前係深水埗幫襯過一間新開嘅鐵板飯之後, 話好好食, 而且仲有我至愛嘅和牛, 於是今晚就同丫妹專程去試試。

餐廳內面積不大, 地方企理, 主要供應鐵板飯, 另有小量小食、飲品選擇。



Menu上有唔少和牛款式, 每款都有圖示, 夠哂清晰, 而且款款吸引。另有少量豚肉、雞肉、魚, 滿足到唔食牛嘅客人。


每款飯都可以自選走汁/多汁, 走/多黑椒, 更有額外加錢追加配料。

雖然我地所揀嘅款式都有粟米, 為咗更有口感層次、更加香甜, 我地各人都+$5再追加粟米。


落order後上檯都幾快, 鐵板飯熱辣辣、香噴噴, 

【日本岩手A5和牛柳飯】HK$198

粉嫩色A5和牛柳上檯時只有貼近鐵板位熟少少, 因應個人喜歡嘅生熟度再煎, 和牛牛脂細密, 肉嫩味濃, 勁正!! 白飯加入了洋蔥粒、洋蔥絲、粟米粒、蔥粒、黑椒汁, 撈埋一齊食, 香口惹味又有層次。另外+$5 追加芝士, 撈入個飯時仲有微微拉絲, 雖然芝士味唔太突出, 但整體味道令我極滿意!





丫妹就揀咗【日本岩手A5和牛粒飯】HK$148 

A5和牛粒嘅接觸面比牛柳多, 較多嘅鐵板接觸面令和牛粒快熟, 相對牛脂冇咁豐富, 快熟令肉質有d口感。另外+$5 追加雞蛋, 好似一隻美式太陽蛋咁, 撈飯食, 有淡淡蛋味。



食物整體非常滿意, 會再幫襯!

.

鉄板郎

深水埗營盤街128號地舖

星期一至日: 11:00 - 22:00

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...