8.13.2017

葵芳【牛涮鍋】初嘗花見湯

終於等到今個月出糧喇, 今晚一收工就同同事去新都會既牛涮鍋食餐火鍋放題。幸好我有預先Book位, 7點去到, 店內已經坐滿食客, 門外仲有唔少人等位。



呢度有唔同既價錢對應唔同既肉類款式任食, 而我地就揀左 "美國特上牛小排放題" 每位HK$258既餐, 再免費轉左呢度新推出既"花見湯"湯底tim...


入座起計90分鐘內任飲任食, 丸類、蔬菜類、烏冬、混醬都係自助形式, 食物都re-fill得幾快, 而且排列得整潔。




至於飲品同雪糕就係另一面自己斟, 除左汽水機外, 隔離仲有一部果汁機, 上面說明教食客點去溝果汁梳打~



湯底好快就送上檯, 面層有好多細細隻既蝦仔、蔬菜同埋金華火腿, 先飲一啖, 湯底味道其實有點似飲雞湯, 但鹹味比雞湯為輕, 反而突顯出清甜味道...


本身擔心細細隻蝦會好似蝦米咁, 係煮唔透既情況下會有硬殼出現, 但食落其實又冇咩口感, 可以話食左都唔知~

很快地, 肉類已經一併上檯, 侍應會將我地所揀既套餐肉類係第一round時整整地送上, 令我地可以食齊咁多款既肉, 如果中意邊款, 可以再encorn!


本身自己係"牛魔王", 很少係打邊爐時食豬肉, 既然都上檯了, 所以就試一下,
呢款係鹿兒島出產既豚肉, 色澤粉紅, 薄切豚肉口感很嫩很林, 比起平時係出面食開既中式豬肉片好食得多!!

值得我再ENCORN!


雞件肉質很嫩滑, 但味道就較為淡一點.....

套餐中既牛肉都有兩款, 分別係 美國特上牛小排  同埋   美國牛肉




兩款牛既肉質鮮紅, 美國牛肉為薄切, 而牛小排就較為厚一點點

牛小排比美國牛肉咬口重少少, 但亦唔會有很難咬開。美國牛肉容易吸取湯底味道, 所以食落很鮮甜。


至於牛小排, 牛味較美國牛肉為重, 但兩款牛都是同樣美味, 正~

加湯底方面, 呢度係會因應客人order左咩湯底而對應加返果款湯底, 所以唔會擔心加湯後, 令湯底味道有變/轉淡


好幾年前食牛涮鍋都係食完一碟, 先可以向店員order另一碟, 宜家牛涮鍋原來轉左客人可以用平板電腦order加單、加湯等等服務,


所以90分鐘內, 絕對可以係自己控制範圍內, order幾多碟, 食幾多碟, 食都食得有效率!

最後我仲係雪糕機支左雲呢拿雪糕, 口感香滑, 而且仲有幾款配料自助調配tim~~~



90分鐘內有效率地任飲任食, 只要係食得快, 絕對係可以回本的!!!

————————————————
餐廳名稱:牛涮鍋    
Address: 葵芳興芳路223號新都會廣場4樓480號舖
Tel.: 3693 4288
營業時間:

設加一服務費
接受預先訂座: Yes
====================

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...