8.23.2017

銅鑼灣【The Hwaduk】天然烤雞

好姊妹知我一向喜歡食韓國菜, 特意搵左一間韓國菜餐廳同我食餐生日飯。雖然地點唔太近地鐵站, 餐廳更是樓上舖, 如果唔係朋友帶路, 自己都唔會知道有呢間餐廳。



呢間韓國餐廳既與別不同地方就係烹調手法, 一般出面既韓國餐廳都主打炸雞, 但呢度主打既反而係烤雞。烤雞以300-400度高溫烤焗, 就連醃料都以天然香料醃製, 令食客食得健康!

【京蔥烤雞】HK$198


因為餐廳以天然香料醃製, 所以烤焗後賣相唔會太吸引。正當沒有期望的把烤雞放入口, 反而帶來了驚喜。雖然沒有炸皮, 表面平均有燒汁包住, 皮還是很脆,但高溫烤焗後, 更沒有半點油膩,  仲食得到juicy肉汁, 肉質嫩滑, 原汁原味既烤雞再夾集京蔥一齊食, 味道更加香。我地慢慢食, 食到最後, 烤雞皮仲keep到脆, 正!

【香辣海鮮湯配烏冬】HK$178




落order時, 侍應提點呢款味道比較辣, 可以幫我地將個湯減辣, 岩返食客既口味。
海鮮包括有海蝦、魷魚、墨魚、蜆, 同埋少量既蔬菜, 海鮮都幾爽, 但烏冬沒有煙韌口感。但整體味道辣辣地, 幾開胃。

第一次飲 【Sangria】, 呢度既Sangria有分非酒精同含酒精成份, 而我地就揀左無酒精。


Pink: 入口先知原來係似平時我地飲開既fruit punch, 入面有橙、奇異果、士多啤梨同埋蘋果, 整體唔會過甜, 飲落好清新。
Red: 呢款味道似飲緊提子汁

食完呢餐之後令我覺得食野唔可以單睇賣相, 最緊要食得健康, 難得可以食到既健康又好味既韓國菜, 有機會會再介紹朋友來一試!

————————————————
餐廳名稱:The Hwaduk    
Address: 銅鑼灣開平道1號Cubus 21樓
Tel.: 28118821
營業時間:
星期一至日
12:00-15:00
18:00-23:30
設加一服務費
接受預先訂座: Yes
====================
Find me on
Facebook/Openrice/UBlog: Keresawong.L.S
====================

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...