3.28.2024

觀塘【Be Leaf】打卡餐廳 水準有提升

放工返觀塘探舊同事, 順便一齊食個dinner。返回舊時經常去嘅打卡飯堂---Be Leaf, 食個dinner吹下水。


環境跟幾年前冇咩變, 門口角落嘅打卡位依然存在, 但有所不同嘅….係食物質素, 幾年前覺得呢度嘅野食一般, 但今晚嘅食物水準果然提升唔少。





【火灸油甘魚配熱帶水果醬】HK$78

火灸油甘魚刺身只有7成左右熟, 食到些少刺身口感, 兩重口感配上熱帶水果醬, 充滿清新果甜又美味。



【原隻赤海蝦刺身香濃蝦汁意大利麵】HK$148
三隻肥美爽甜赤海蝦刺身, 意大利麵平均沾上了蝦汁, 鮮香味十足!



【炭燒慢煮香酥羊西冷配自家製泰式酸甜醬】HK$238
羊西冷切成一口一件size, 色澤粉嫩, keep到肉汁, 有淡淡羊羶味, 唔會太濃烈,配上泰式酸甜汁, 平衡到羊羶味, 更易入口;



【法式焦糖卡士達梳乎厘班戟】HK$128
即叫即焗, 上檯時已見梳乎厘班戟躺下躺下, 口感極為輕盈鬆軟綿密, 散發淡淡蛋香蛋甜味, 食落有少少濕潤, 淋了滿瀉嘅卡士達醬, 令口感更順滑, 蛋甜味更突出。



【士多啤梨牛油果沙冰】HK$55
口感順滑creamy, 士多啤梨味突出, 唔會太甜, 清新又健康。

【白桃紅肉火龍果沙冰】HK$55
天然紅肉火龍果賣相, 加上火龍果乾, 賣相吸晴, 新鮮火龍果汁再加埋蜜桃汁, 果香味十足!



Be Leaf
觀塘敬業街55號皇廷廣場地下2號舖

沒有留言:

張貼留言

奧海城【鮨樂】值得回頭的連鎖日料

每次同好姊妹相約dinner, 都離不開日本料理, 今晚就選擇了奧海城呢間連鎖日料 「鮨樂」, 之前係其他分店食過, 質素唔錯, 而且刺身、壽司款式選擇多, 所以成為我心目中其中一間值得encore嘅餐廳。 餐廳環境開揚闊落, 檯與檯之間都有一定距離, 坐得舒服。 【十貫豐州壽司...