3.28.2024

尖沙咀【Starò】夢幻星空主題打卡Café

尖沙咀夢幻星空主題打卡餐廳, 部份座位呈星空天幕,


既浪漫, 又頗有私人度; 食物由前五星級酒店主廚主理, 

供應即開生蠔、活海鮮、手工意大利麵、Pizza等… 仲有多款特色cocktails。



【生牛肉他他】HK$178

牛肉他他嫩紅新鮮, 撈入生蛋黃、洋蔥粒等配料…口感濕潤, 肉質鮮嫩冇筋, 配有自家制脆多士, 雙重口感, 正!!


【鮮拆蟹肉牛油果芒果卷】HK$178

軟滑牛油果片包住了梳梳蟹肉同埋些少芒果肉, 鮮甜中帶點果甜, 配有甜酸汁醬嘅沙律菜, 清新美味。


【西西里紅蝦手工幼蛋麵】HK$388

紅蝦超大隻又肥美, 爽口度十足! 蝦頭中嘅蝦膏擠出, 大量甘香鮮味蝦膏混入麵餅中, 令有如伊麵口感嘅幼蛋麵, 啖啖鮮味。 


【即刨意大利黑松露牛肝菌水牛芝士手工薄餅】HK$188

薄批要趁熱食, 芝士味極為濃郁, 牛肝菌清香突出, 配上大量火箭菜, 因為沒有加任何醬汁, 稍為乾身咗d。


.

Starò

尖沙咀諾士佛臺1號9樓

.

沒有留言:

張貼留言

奧海城【鮨樂】值得回頭的連鎖日料

每次同好姊妹相約dinner, 都離不開日本料理, 今晚就選擇了奧海城呢間連鎖日料 「鮨樂」, 之前係其他分店食過, 質素唔錯, 而且刺身、壽司款式選擇多, 所以成為我心目中其中一間值得encore嘅餐廳。 餐廳環境開揚闊落, 檯與檯之間都有一定距離, 坐得舒服。 【十貫豐州壽司...