3.28.2024

天后【宴.鐡板燒】遠眺會展海景嘆鐵板燒

遠望會展海景, 又能欣賞到日落景色,

位於天后的鐡板燒店「宴.鐡板燒 」





晚市每位HK1380起, 今次就品嚐了

宴 Dinner set HK$1380/位

一次過品嚐日本刺身料理同埋鐵板燒, 豐富又飽肚。




前菜兩點:

包括有清甜多汁嘅北海道白粟米+螢光魷魚, 一咬爆出甘香蝦膏, 配上鹹甜麵豉,提升鮮香


佐賀蠔配柚子青檸jelly: 非常肥美, 清新爽滑, 蠔味極之濃郁


刺身兩點: 

爽滑甘香油甘魚腩、真鯛, 加咗淡雪鹽同埋白松露醬, 魚質好滑, 松露味好出


手卷: 

拖羅蓉疊上火灸右口魚邊、飯、鱈魚干

整件入口, 多重層次, 魚油味什濃, 鱈魚干清香鹹甜, 跟火炙右口魚邊嘅焦香好夾。


正式到主打嘅鐵板燒;

帆立貝配鮮海苔:

帆立貝煎至表面金黃, 淋上鮮海苔湯, 以自家醃三文魚籽點驟,

湯汁順滑, keep到帶子原本鮮味, 三文魚籽帶點鹹香亦不會過鹹。



沙巴虎蝦:

蝦爽彈鮮甜, 加左調味過嘅蝦膏, 鮮味十足, 蝦頭殼壓至扁, 脆卜卜好香口。



香煎鵝肝伴藍莓醬: 

鵝肝入口即溶, 油脂豐富, 有鵝羶味, 伴有藍莓醬, 平均一下油膩, 另有甘露煮過嘅黑豆。


套餐可自選美國和牛/西班牙黑毛豬

揀咗和牛, 和牛粒好林, 薄切和牛包住了蔥蒜, 非常香口。






黑松露蟹肉炒飯:

炒得粒粒分明, 加咗黑松露、蟹肉碎同埋蛋, 蟹肉被炒得似瑤柱絲口感, 很有層次, 仲散發陣陣松露香。



之後仲有炒雜菜、好濃郁鮮香嘅魚湯,



甜品就有巨峰啫喱, 滑do do, 好彈滑。


宴.鐡板燒 

天后電氣道54號亨環天后24樓

.

沒有留言:

張貼留言

奧海城【鮨樂】值得回頭的連鎖日料

每次同好姊妹相約dinner, 都離不開日本料理, 今晚就選擇了奧海城呢間連鎖日料 「鮨樂」, 之前係其他分店食過, 質素唔錯, 而且刺身、壽司款式選擇多, 所以成為我心目中其中一間值得encore嘅餐廳。 餐廳環境開揚闊落, 檯與檯之間都有一定距離, 坐得舒服。 【十貫豐州壽司...