3.28.2024

中環【鳥匠】日本人主理 炭燒串燒專門店

長假期前最後一個工作天, 放工後同事帶咗我去中環石板街呢間主打串燒店食dinner。


餐廳座位以吧檯為主, 環境光鮮企理。



餐廳所有串燒都由日本師傅主理, 以炭火燒製, 坐近吧檯仲可以見到師傅密密燒。


飲品方面有多款清酒、梅酒供應, 唔飲酒嘅我就揀咗呢杯【Fresh Lemon Sour】HK$78

味道有如冇氣嘅鹹檸七


【Tsukune】HK$48

免治雞肉棒表面燒至微微焦香, 口感軟嫩多汁, 蘸上蛋黃醬油, 口感更滑。


【Soft bone】HK$42

三角軟骨連帶少少雞翼, 口感爽脆, 加咗少少黑椒, 又焦香, 幾香口。


【Asparagus roll】HK$45

薄豚肉片包住露筍, 露筍爽脆多汁, 平衡了油香豚肉片嘅膩。


【Chicken wing】HK$48

雞翼已被去骨, 表面燒得金黃, 加咗少少鹽調味, 外脆內嫩, keep到肉汁。


【Skin】HK$45

雞皮燒得邊邊位帶點焦燶, 雞皮爽口不會過於油膩, 沾咗鹹甜燒汁, 正!


【Green onion roll】HK$48

薄豚肉片包住大量蔥段, 燒後帶少少油香, 既有層次又香口, 又能平衡豚肉嘅膩。


【Engawa part gizzard】HK$45

非常爽口, 可能預送酒食, 所以味道特意調得鹹咗少少。


【Corn】HK$38

粟米清甜多汁, 散發陣陣炭燒香。


【Chicken soup udon】HK$88

奶白色湯底, 濃郁香甜, 烏冬吸咗湯汁, 又林又滑, 配有大量京蔥食, 香口美味。


【Matcha ice cream with black honey & kinako】HK$58

份量令人好滿足! 脆餅夾住兩球綠茶味雪糕, 加咗少少黃豆粉同埋黑糖醬, 整體唔會太甜, 正!


.

鳥匠 

中環雲咸街79號夏利里拉行地下低層

.


沒有留言:

張貼留言

奧海城【鮨樂】值得回頭的連鎖日料

每次同好姊妹相約dinner, 都離不開日本料理, 今晚就選擇了奧海城呢間連鎖日料 「鮨樂」, 之前係其他分店食過, 質素唔錯, 而且刺身、壽司款式選擇多, 所以成為我心目中其中一間值得encore嘅餐廳。 餐廳環境開揚闊落, 檯與檯之間都有一定距離, 坐得舒服。 【十貫豐州壽司...