12.02.2016

中環【Ivan The Kozak】首次食俄羅斯烏克蘭菜

餐廳名稱:Ivan The Kozak  
Address: 中環雲咸街63號巴力大廈1樓     
營業時間:
星期一至五: 12:00-00:00;
星期六,日及公眾假期: 18:00-00:00
設加一服務費
-------------------------------------------------------



經朋友介紹, 今晚去左中環食俄羅斯+烏克蘭菜, 講真呢兩個地方都未去過, 更加唔知係食咩...今晚就去大開眼間! 餐廳裝飾佈置都充滿濃厚既俄羅斯風味.因為唔知俄羅斯出名食咩. 所以就隨便叫左menu上標明"招牌""正宗"黎食!


【煙三文魚,魚子醬沙律】HK$88
就咁食魚子醬係會好鹹, 連埋脆多士+煙三文魚一齊食,味道平衡又冇咁鹹, 沙律醬好足, 足夠沾滿每件沙律菜~ 

【招牌芝士焗牛利盅】HK$98


果然係招牌菜, 雖然份量唔大, 少食多滋味! 首先碗面有個好脆卜卜既麵包面, 可以點芝士食, 呢度既芝士唔係拉絲果種, 但芝士味好香, ?煮得好林, 沾芝士一齊食, 味道好match!
 

【正宗烏克蘭羅宋湯()HK$58

【烏克蘭三文魚湯()HK$58


烏克蘭既羅宋湯比起平時係快餐店飲開既羅宋湯色水再深左d, 而且多左忌廉, 飲之前將忌廉攪開, 味道其實分別唔大, 入面有幾粒肉, 但帶骨的!

三文魚湯配料都幾多, 而呢款湯冇羅宋湯味道咁濃~

【俄國宮廷焙鹿肉】HK$198

初初唔太敢食鹿肉 (之前完全未食過), 但唔係周圍都有, 黎到點都要一試!

原來鹿肉味道口感近似羊肉, 以石鍋盛裝, 可以keep住溫度, 冇咁快凍, 慢慢食~ 食落鹿肉幾林, 容易咬開, 甜甜地...
 

沒有留言:

張貼留言

屯門【鰻丸】靜岡縣過江龍 鰻魚專門店

靜岡縣濱松市過江龍「鰻丸」進駐香港屯門市廣場, 可以清楚見到活鰻區, 由去骨、串打, 再以備長炭即場烤製活鰻嘅過程。 店內柔和燈光令氣氛更添舒適,  Order咗呢款只限平日供應嘅夏日限定其中一款冷麵。 【五色鰻魚冷麵】HK$150 整個定食上檯, 包括有沙律、海帶湯、漬物、沙律...