Address: 中環雲咸街63號巴力大廈1樓
營業時間:
星期一至五: 12:00-00:00;
星期六,日及公眾假期: 18:00-00:00
設加一服務費
-------------------------------------------------------
經朋友介紹, 今晚去左中環食俄羅斯+烏克蘭菜, 講真呢兩個地方都未去過, 更加唔知係食咩...今晚就去大開眼間! 餐廳裝飾佈置都充滿濃厚既俄羅斯風味.因為唔知俄羅斯出名食咩. 所以就隨便叫左menu上標明"招牌"同"正宗"黎食!
【煙三文魚,魚子醬沙律】HK$88
【招牌芝士焗牛利盅】HK$98
果然係招牌菜, 雖然份量唔大, 少食多滋味! 首先碗面有個好脆卜卜既麵包面, 可以點芝士食, 呢度既芝士唔係拉絲果種, 但芝士味好香, 牛?煮得好林, 沾芝士一齊食, 味道好match!
【正宗烏克蘭羅宋湯(左)】HK$58
【烏克蘭三文魚湯(右)】HK$58
烏克蘭既羅宋湯比起平時係快餐店飲開既羅宋湯色水再深左d, 而且多左忌廉, 飲之前將忌廉攪開, 味道其實分別唔大,
入面有幾粒肉, 但帶骨的!
三文魚湯配料都幾多, 而呢款湯冇羅宋湯味道咁濃~
【俄國宮廷焙鹿肉】HK$198
初初唔太敢食鹿肉 (之前完全未食過), 但唔係周圍都有, 黎到點都要一試!
原來鹿肉味道口感近似羊肉, 以石鍋盛裝, 可以keep住溫度, 冇咁快凍, 慢慢食~ 食落鹿肉幾林, 容易咬開, 甜甜地...
沒有留言:
張貼留言