1.23.2017

中環【Espuma】High-tea at e-House

餐廳名稱:Espuma     
Address: 中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場M88 17樓              
Tel.: 2973 6088
營業時間:
星期一至日: 11:30-23:00
設加一服務費
設訂座: Yes
==========================
放假最爽既當然係訓到自然醒, 再約好姊妹一齊去食個High-tea閒聊一番! 幾個月前都食過Espuma既tea-set, 而今次去到先知道原來tea-set又轉左新裝喇~!!一座三層式既屋形透明克力架裝住精美既小點同甜品, 而且最頂層仲有少許乾冰, 目的做出仿煙效果從屋頂上煙囪噴出, 未食之前就已經豐富左我地既視覺效果!!


【e-House tea-set】HK$228 for two
Served between 2pm-5:30pm
我地先由頂層開始食~
第一層:


雜菌彩椒牛油撻 - 牛油撻皮既牛油味好重,而且入口鬆化,撻入面有青紅椒同東菇碎,仲有少少忌廉汁(似意大利飯既忌廉)


炸蘋果配焦糖醬 - 初初睇意為係普通炸薯角, 咬落先知入面係蘋果, 第一次食炸蘋果, 感覺幾特別, 蘋果炸過後依然爽脆,keep到少少蘋果肉汁, 加上焦糖醬,食落甜甜地


蕃茄濃湯配脆煙肉 - 可能上檯已經一陣子, 煙肉唔太脆,而且有點硬, 但浸蕃茄湯黎飲,還可接受~ 湯甜甜的帶點微酸, 細細杯, 點到即止!


自家製紅菜頭牛肉漢堡 & 自家製綠茶牛肉漢堡 - 迷你漢堡以紅綠兩色出現,不擔心佢地係色素,而是分別用紅菜頭同綠茶做色~ 包稍為烘過,但KEEP到軟棉,牛肉略帶少少肉汁, 唔太乾


第二層: 正式踏入甜點層


焦糖布丁撻 - 超愛呢個布丁撻, 都係牛油撻做底, 咬開時, 香滑布丁半水狀流出, 入口即溶, 超正!!


法式牛油瑪德蓮 - 口感似cake


南瓜芝士餅
- 非常creamy!! 稍為用少少力夾一下已經溶,不過南瓜味唔太出~


香橙慕斯奧利奧餅 - Oreol做餅底, 加上橙味既mousse, 上面既橙皮令整件餅既橙味更加突出


柑橘迷你蛋糕 - 蛋糕仔上加上橙味mousse, 食落似食緊橙味蛋糕, 不過因為有原粒果肉, 整件cake入口, 果汁比較多


第三層:


紅莓鬆餅配鮮忌廉及果醬 - 鬆餅本身已經痴住紅莓肉, 一切開鬆餅打算塗上cream跟果jum, 但一切鬆餅已經碎了!!超鬆化!!


伯爵茶奶凍
- 凍冰冰, 香滑口感, 奶味比茶味更濃


呢個TEA-SET仲送coffee or tea, 不過我地就每人額外加左HK$15升級飲呢個"招牌水果茶", 我每次黎都必飲啊!!


總括今次出既tea-set比起上一次既水準更加高, 讚!!!

沒有留言:

張貼留言

屯門【鰻丸】靜岡縣過江龍 鰻魚專門店

靜岡縣濱松市過江龍「鰻丸」進駐香港屯門市廣場, 可以清楚見到活鰻區, 由去骨、串打, 再以備長炭即場烤製活鰻嘅過程。 店內柔和燈光令氣氛更添舒適,  Order咗呢款只限平日供應嘅夏日限定其中一款冷麵。 【五色鰻魚冷麵】HK$150 整個定食上檯, 包括有沙律、海帶湯、漬物、沙律...