10.18.2017

九龍城【倪姐泰國美食】平靚正泰國菜

食泰國菜第一時間諗起九龍城, 但九龍城既泰國餐廳亦有唔少選擇, 而今次我就揀左一間小小既泰國餐廳, 不是集團式, 更沒有分店。



正正今早香港打風, 所以街道上已沒什麼人流, 就連餐廳都較為少人。

呢度既泰國菜款式亦很齊全, 咖哩、生蝦刺身、沙律、串燒、炒粉麵、冬陰公等等都有供應, 我地就揀左幾款Share齊齊食。

【芝士炸蝦丸】HK$75
表面炸得金黃香脆, 蝦丸略帶爽口彈牙, 很鮮甜, 再咬深一點, 芝士果然爆漿出來!! 芝士味濃郁, 很有驚喜。



【青咖哩牛】HK$65
青咖哩帶點辣, 有淡淡既椰汁香, 不過濃郁咖哩完全覆蓋牛肉本身味道, 但呢個汁如果沾薄餅又的確係絕配。


【泰式海南雞半隻】HK$80
整餐晚餐最有驚喜係呢半隻海南雞, 我地只order左半隻, 但size大得好似平時我地order一隻咁大既份量。
海南雞色澤金黃, 雖然沒有被去骨, 但海南雞都幾多肉食, 而且沒有厚厚脂肪連帶, 肉質嫩滑juicy...稍為點一下旁邊既醬汁, 味道更加正!


呢度更有海南雞飯選擇, 但因為我地share齊齊食, 所以就揀左半隻雞, 再每人一碗油飯, 咁食比較抵。
【油飯】HK$15@1
油味甘香, 飯質軟硬剛剛好, 粒粒分明, 食落又唔會好油膩。


【泰式燒糯米雞翼】HK$25@1
剛好今日特價, 所以就order試試。
雞翼表面帶點香脆, 不過入面既糯米不太黏, 一夾起時, 入面既糯米已被鬆散出來, 整體味道較淡。


【椰王沙冰】HK$25
沙冰被打至幼沙, 口感很幼滑, 椰汁味很重, 唔會太甜, 唔係溝大量糖水果種。


我地食左咁多野, 埋單都只係300蚊!! 飽到捧住個肚走, 最後餐廳仲送每人一碗糖水做甜品, 為呢餐晚餐畫上完美句號。



————————————————
餐廳名稱:倪姐泰國美食  
Address: 九龍城侯王道9號地下A舖
Tel.: 26200188
營業時間:
星期一至四: 11:00-23:00
星期五至日: 12:00-00:00
不設加一服務費
接受預先訂座: Yes
====================
Find me on
Facebook/Openrice/UBlog: Keresawong.L.S
====================

沒有留言:

張貼留言

尖沙咀【龍鳳呈祥火鍋雞煲】舊香港主題 帶來味蕾上驚喜!

堂家姐趁住十一黃金周來港旅遊兼探親, 我正好假日休息就帶佢去尖沙咀逛名店, 再帶佢去咗一間以80年代舊香港主題打卡餐廳食雞煲火鍋。原本諗住打卡餐廳食物水準不應抱期望, 反而今晚帶來味蕾上驚喜!  餐廳環境、裝修佈置充滿舊香港氣色, 分別有中式婚宴龍鳳禮堂、留聲機、舊唱盤、雀籠同埋...